onsdag den 3. december 2008

To nye ansigter

Journalist ansat på bibliotekerne
Jeg er begyndt som kommunikationsmedarbejder på Slagelse Bibliotekerne pr. 1. november. Jeg er 25 år, er uddannet som journalist fra Journalisthøjskolen i Århus i 2008 og har bl.a. arbejdet på avisen Sjællandske.

I min nye stilling vil jeg kunne kombinere min journalistiske uddannelse med passionen for biblioteksverdenen. I vil blandt andet møde mig her i Feedback, men jeg vil også være en af dem, der skriver til bibliotekskalenderen og til hjemmesiden. Derudover vil I komme til at møde mig i biblioteket. Jeg glæder mig til at se jer!
Janni Nolting

- og ny udviklingschef ansat
Jeg har de seneste 4 år arbejdet som selvstændig konsulent og innovationspraktiker. Her har jeg faciliteret og ledt en lang række innovations- og udviklingsforløb for offentlige og private virksomheder. Det er også blevet til undervisning på Copenhagen Business School i innovation og projektledelse, undervisning på masteruddannelse for arkitekter, og kaospiloterne er også blevet plaget med gode råd om effektiv udvikling.

Det tog mig kun sølle 12 år at få læst færdig som filosof og kunsthistoriker, men så blev der også tid til organisering af mere end 50 kunstudstillinger i ind- og udland, en dokumentarfilm med en international filmpris på bagen og en masse andre kulturelle projekter. Jeg er 34 år gammel, og privat er jeg gift med Cathrine, som er socialrådgiver med speciale i konfliktløsning, og har datteren Vigga og en søn på vej i januar.
Jeppe Debois Baandrup

Ingen kommentarer: