tirsdag den 7. april 2009

Ny IT-medarbejder på Slagelse Bibliotekerne

Præsentation: Jeg hedder Per Steen Olsen, er 41 år og bor i Slagelse. Jeg har en HF eksamen og blev uddannet datamatiker fra Selandia i Slagelse i 2001. Derefter arbejdede jeg i 6-7 år som webudvikler / webmaster i en bank. Jeg har også arbejdet som freelance med udvikling af et administrationssystem, hjemmeside samt en kort periode som webkonsulent.

Som IT-medarbejder på Slagelse Bibliotekerne er webudvikling et af mine vigtigste arbejdsområder, men jeg skal også varetage IT-drift og support. Jeg løser opgaver som opbygning af et nyt intranet, hjælper med hjemmesider og skal opbygge diverse webbaserede programmer. Vedligeholdelse af IT-netværk, bibliotekssystemer, support af brugere er også opgaver, jeg tager mig af.

Før min IT-tid har jeg haft mange forskellige slags job, men også brugt en del år på at rejsei kortere og længere perioder. Jeg har blandt andet rejst i Egypten, Israel, Indien og Thailand.

I min fritid løber jeg meget og er et aktivt medlem af Slagelse løbe og motionsklub. Jeg deltager ofte i motionsløb og håber at gennemføre Københavns maraton i maj. I sommerhalvåret bruger jeg ofte søndagen på fodbold, men som tilskuer.
Per Steen Olsen

Ingen kommentarer: